Et digitalt regnskapsbyrå

Aktuelt Regnskap AS ble stiftet høsten 2008. Da var vi to ansatte. Våren 2020 tok vi over ansatte og porteføljen til Henden Regnskapskontor AS, etter overtakselsen ble vi 6 ansatte som utgjør a. 5,5 årsverk. Alle ansatte har lang og variert praksis innen regnskap og lønn, vi har erfaring fra det meste innen regnskap, lønn, skatt og administrasjon av mindre firma. 3 av de ansatte er autoriserte regnskapsførere.

Vi benytter oss av skybasert regnsskapssystem, og tilbyr nettbasert løsning for oppkobling, noe som gir kundene tilgang til vårt system, samt mulighet for å levere bilagene elektronisk til vårt system. For de som ønsker å levere papirbilag, så er dette også mulig. Det skybaserte systemet er fleksibelt og kundene får tilganger til de modulene de ønsker og det de har behov for.

Med en slik løsning vil du oppnå både trygghet og større fleksibilitet. Ta gjerne kontakt for en uforbindtlig prat