Aktuelt

Koronaviruset – informasjon om iverksatte tiltak

Det er krevende tider for store og små, gammel og ung.

Vi vet fremdeles lite om hva som venter oss i dagene og ukene fremover, men vi kan love at vi som regnskapsfører vil gjør vårt aller beste for å ivareta kundenes interesser på både kort og lang sikt.

I likhet med resten av befolkningen er også vi berørt av Koronaviruset og opptatt av de tiltak som iverksettes for å stoppe utbredelsen av viruset samt redusere skadevirkningene av dette. Vi ønsker i den forbindelse å informere om noen av de tiltakene vi har iverksatt og hvordan vi best mulig kan betjene og bistå våre kunder fremover.

Vi følger de myndighetsbestemte retningslinjene som til enhver tid gjelder. Helsemyndighetene henstiller til mindre direkte kontakt, og arbeidssituasjonen for våre ansatte er tilrettelagt med hensyn på dette.

Vi jobber fortsatt fra vårt kontor i Kristvika Næringspark.

Ytterdøren er stengt. Dersom du skal levere eller hente noe ber vi om at du tar kontakt pr telefon eller e-post for å avtale tidspunkt.

Vi vil gjøre vårt ytterste for å levere tjenester som avtalt og vil fortsatt være tilgjengelige på telefon og e-post i arbeidstiden.

Har dere spørsmål rettet mot regjeringens tiltakspakker, ta kontakt så skal vi finne ut hva som gjelder for deres bedrift.

Vennlig hilsen

Aktuelt Regnskap AS

Anne-Lise og Hilde